11.04.2005

all i wanna do tonight

is sit with him, maybe watch a movie...listen to some music...
fall asleep in his arms...
wake up to his smile in the morning...

but instead i'm gonna wind up cleaning the apartment and playing with the cat.

*sigh* oh well.
i could always hop out for a drink later, tho...

have a blessed weekend, y'all.

peace.

1 comment:

mindful said...

awww...

i've envisioned this for myself for sooo many nites, still to no avail.

oh well..

hope your weekend is going well.